I morgon börjar barnen i skolan igen, då blir det träning på gymmet – det ser jag fram emot! Det är mycket lättare att motivera sig där, inte minst eftersom allt som man behöver finns.
I kväll däremot blir det träning hemma… inte lika kul… Jag inser att det var bra att skriva ihop ett träningsschema, så att jag inte fuskar ;)
