Johanna, som läst mina mål för året, tipsade mig om att det blir yogatillfällen i Gottröra där jag bor. Och jag måste ju hålla med, det vore ett perfekt sätt att bli smidigare och starkare. Och så är ju faktiskt ett av mina mål att kunna gå ned i spagat igen. Och att döma av yogabilden är det inte helt omöjligt i alla fall..! ;)
Jag har varit skeptisk till yoga, och inbillat mig att jag bara skulle bli stressad av det långsamma och lugna. Men, även jag kan tänka om, och det har jag gjort nu! Första tillfället är om två veckor – spännande!
Ni som provat yoga, blir balansen och smidigheten bättre? Eller är det framför allt mentalt man påverkas?




