Nytt träningsschema

Det är ju knappt jag vågar sätta upp några nya mål, med tanke på vilken kraschlandning det blev med de förra..!

Men, jag tänker inte ge upp! Eftersom jag inte tränat på så lång tid och har tappat så mycket i muskler och kondition så får det bli träning framför allt med sikte på hälsa och friskvård. Allsidig träning på gymmet och promenader med Alice får det bli till att börja med. Fungerar det så skall jag byta ut något eller ett par träningspass mot ridlektioner.

I morgon skall jag göra ett försök :D

Helgens fem projekt

1. Kasta, sortera och klura ut smarta förvaringar för mina scrapsaker i arbets- och pyssselrummet. Vill ni se bilder före-och-efter?

 2. Scrapdejt! Tack för utmaningarna, idéerna snurrar redan :D

3. Boka resort på Gulfkusten; skall vi välja Naples, Sanibel Island eller Fort Myers Beach..?

4. Träna ben. Motivationen är obefintlig, men det är bara att göra det som måste göras ;)

5. Men först skall jag laga en god fredagsmiddag från Carina Ås receptsamling: parmalindad fläskfilé med balsamsås och provensalska grönsaker… Flera av mina storfavoriter ingår: soltorkade tomater, färsk basilika, parmesanost, balsamvinäger… Det verkar riktigt smarrigt!

Trevlig fredagkväll till er alla!