Det är ju knappt jag vågar sätta upp några nya mål, med tanke på vilken kraschlandning det blev med de förra..!
Men, jag tänker inte ge upp! Eftersom jag inte tränat på så lång tid och har tappat så mycket i muskler och kondition så får det bli träning framför allt med sikte på hälsa och friskvård. Allsidig träning på gymmet och promenader med Alice får det bli till att börja med. Fungerar det så skall jag byta ut något eller ett par träningspass mot ridlektioner.
I morgon skall jag göra ett försök :D



