Finns det något mysigare än att grilla korv i skogen med sina närmaste
Förra veckan var det sportlov. Vi tillbringade en dag i skogen vid den sjö där jag antagligen lärde mig simma, och där jag satt på grässtranden inlindad i en handduk, smal som en sticka och huttrandes med blå läppar medan de andra badade för fullt ;) När vi blev litet äldre gick vi själva tre kilometer genom skogen, jag och mina kompisar, för att sola och bada vid den här sjön. Och där bestämde sig jag och min dåvarande bästis att vi skulle övernatta själva i en liten stuga, mitt i skogen, tolv eller tretton år gamla. Det finns vissa platser som har en speciell plats i ens hjärta, den här platsen är en sådan för mig.
Här hittar du fotoutmaningen där du tar ett foto till 365 + 1 olika teman under året, samt alla deltagare. Klicka gärna runt och se andras foton på samma teman!
♥



