Jag är faktiskt förvånad att jag inte blivit förkyld än. Det hade jag räknat med nu när barnen börjat i skolan. Men ingen är gladare än jag, så jag tränar vidare så länge jag kan!
Den här snygga kvinnan är fembarnsmamma och ungefär lika gammal som jag… Olga Rönnberg.
Det är inte knäckande – det peppar!
Många av er som klickar in hos mig följer PT Olga Rönnbergs blogg och hennes FB-sida. Men för er som missat vad hon lade upp i dag, kommer här en väldigt talande bild. 2,5 kilo muskler och motsvarande 2,5 kilo fett…
Hon är alltid så rak på sak, Olga Rönnberg, och det gillar jag. Hon trampar en del på tårna har jag förstått av de kommentarer hon får. Särskilt när hon på kanelbullens dag ställde frågan hur många som ramlat dit på en kanelbulle… Jag tycker mest det är komiskt att det kan reta så många att hon själv lever upp till sin lära och är så fräsch och sund – fembarnsmamma och snart fyrtio år.
Mig peppar hon! Den här bilden skall jag ta fram och titta på när träningslusten sviktar. Mer talande än så här blir det inte!