Vilken underbar morgon ♥

45 minuters powerwalk tillsammans med Alice – en perfekt start på dagen!

Det är så skönt med dimman och tystnaden på morgonen. Det ger en nästan trolsk känsla. Med tyst menar jag tystnad från människor och fordon. Kanadagässen däremot, de var vakna precis som vi! Jag älskar att höra och se dem i tusental på åkrarna runt oss. Det är så häftigt hur de samlar ihop sig på väg mot Sydafrika innan vintern kommer…

 

Undrar om det hjälper med nya träningskläder..?

Jag har alltid tyckt om att träna och rida, och det gör jag verkligen nu också. Men otålig som jag är önskar jag att jag kunde se tydligare resultat – och helst i går! Jag har litet grand tappat motivationen för tillfället.

Jag kan inte riktigt förstå hur det skall räcka med någon timmes träning per dag för att komma i form… Om jag tittar på barnen så är det full fart hela tiden. De studsar på studsmattan, springer vidare till cyklarna, leker häst… Och så litet lugn lek däremellan. Om jag jämför med hur mycket de rör sig, hur skall det räcka med det lilla jag gör..?

Det är roligare att träna med kläder som sitter bra och är de dessutom fina känns det ännu bättre! De här fina tightsen med kjol hoppas jag få prova framöver. Det kanske kan höja min träningsmotivation. Ni kan också anmäla er som testpersoner hos Get Inspired. Klicka på länken så kommer ni till bloggen.

Klockan 08.00 var jag på gymmet för att träna ben. Jag trodde jag skulle vara ensam där vid den tiden, men det var nästan fullt – ingen brist på motivation hos andra, tydligen!

Nu måste jag arbeta litet innan barnen kommer hem från skolan. Sedan blir det bio! Hoppas ni får en fantastisk fredag ♥