Man har roligt och får kondition och muskler på köpet!
Bilden är från förra sommaren. Då blev jag aldrig trött i benen av sådan här träning, men det blir jag nu..! Efter femton minuter känns benen rejält vingliga…
Det är helt klart dags att öka träningsdosen!


