Försöker jobba… Publicerat den 18 oktober, 2012 av Justnujusthar3 kommentarer … med en lekfull liten katt bredvid..! Under förmiddagen har jag lyft bort henne från tangentbordet flera gånger. Jag blir litet orolig att hon skall trampa på deleteknappen, och radera i mitt avhandlingsmanus…
Sällskap på arbetet ♥ Publicerat den 15 oktober, 2012 av Justnujusthar4 kommentarer I dag är det tredje dagen hos oss. Hon är så mysig, lilla Fame. När jag sitter vid datorn och arbetar ligger hon på en egen stol bredvid ♥
Walk of Fame ♥ Publicerat den 12 oktober, 2012 av Justnujusthar2 kommentarer Fame acklimatiserar sig hos oss – på min avhandling..! Första fotot på henne i nya hemmet, med iPhone i dåligt ljus. Jag kan lova att det kommer många fler, och bättre, bilder..!