Jag känner mig trött och ful och inte ens på gymmet får jag de vanliga endorfintopparna. Vad hände med min vanliga energi..? Hoppas jag inte är på väg att bli förkyld. Barnen har gått tre veckor i skolan nu, så det vore väl inte så konstigt om det är dags.
I morgon skall jag börja med en powerwalk, och leda in kroppen på ett positivt spår direkt, så får vi se vad det leder till..! Men nu middag och sedan tidigt i säng.
Ha en skön lördagkväll ♥




