Äntligen!! Nu har jag scrappat mitt första alster på flera månader! Med hemligt sällskap (hihi..!) vid scrapbordet har jag faktiskt lyckats åstadkomma en layout i dag!
Det är en layout med Charles, min kloka och otroligt roliga och spexiga papegoja. Oj, oj vilka upptåg han hittade på! Tyvärr utvecklade jag allergi mot papegojor…
Från min scrappande gäst fick jag ett helt ark med underbara stämplar! En av dem har jag använt här och stämplat ett hörn. Istället för blad runt blommorna lindade jag tyllspets från Websters. Jag älskar verkligen den silverblå färgen! Litet wellpapp och så packmaterial som följde med runt några Disneymuggar från USA..!




