Papperen från 3 Bugs (finns hos Magdas) kändes helt rätt till serietidningstemat. Och de är så jättefina, så jag är redan på gång med en ny layout!
Jag har kladdat litet med mina dabbers! En svart i botten och en grå litet svagt ovanpå. Meningen är att det skall föreställa krutrök från en explosion, och halvpärlorna är krutstänk. Själva explosionen är en stjärna jag ritade och klippte ut i tre lager. Uttrycken kommer från serietidningsspråket, i vanliga fall är ordförrådet litet bättre…
Äntligen fick jag användning för min filmremsa! Och så har jag inspirerats av Nenne, och rivit upp papperet så att S-emblemet skymtar fram, ungefär som när stålkvinnan river av sig sina vanliga kläder och man skymtar hennes dräkt.








