I går tog jag och Karin med oss våra egna barn plus två kusiner till Uppsala för att se den nya filmen Trassel som äntligen haft premiär. Filmen var riktigt bra! Rolig!
Sedan blev det scrap resten av kvällen och, ja natten… Tre timmar efter midnatt fick vi lov av ge oss för att hinna sova åtminstone några timmar innan barnen skulle vakna..! Men vad kreativt det blev, och var roligt det var!





