Jag har scrappat till utmaningen hos The Color Room, Palette # 103.
Papperen är från en riktigt gammal kollektion från DCWV. Den lilla fågelskrämman har jag klippt ut från ett Graphic 45 papper.
Tack Thilde för att jag fick köpa fina lilla Glaeda!
Nu är jag lerig igen och kläderna är fulla med hästhår – ordningen är återställd!
Och jag köpte inte bara en häst, utan två. I sommar väntar hon nämligen föl. Så roligt, och så spännande! Jag är så lycklig över Glaeda att jag småskrattar för mig själv bara av att tänka på henne..!
Ett säkert vårtecken är när hästarna fäller, och det gör Glaeda..! I morgon skall jag borsta igenom hennes tjocka päls. Då kommer hon att se litet mer ut som en islänning och litet mindre som en långhårig miniatyrmammut ;)