Midsommar

På väg till traditionsenligt midsommarfirande i Gottröra… Det perfekta tillfället att använda min klänning från Twist & Tango, som ju ser ut som en sommaräng! Köpt på Diva i Norrtälje förstås..!

Här i gröngräset bakom Gottröra kyrka brukar vi vara några timmar på midsommarafton.

Barnen hjälper till att klä midsommarstången innan den skall resas, sedan blir det förstås ringdans!

Självklart också pilkastning, fiskdamm och allt annat som hör till!

Hoppas ni har en skön midsommar ni också!

Härlig helg :)

I går tog jag och Karin med oss våra egna barn plus två kusiner till Uppsala för att se den nya filmen Trassel som äntligen haft premiär. Filmen var riktigt bra! Rolig!

Sedan blev det scrap resten av kvällen och, ja natten… Tre timmar efter midnatt fick vi lov av ge oss för att hinna sova åtminstone några timmar innan barnen skulle vakna..! Men vad kreativt det blev, och var roligt det var!

Sneak peak på pysselrummet :)

…jag verkar inte bli bättre på kort med åren, haha… :P

Nu blir det snabblunch och sedan kommer Ullis, Jenny och Carina. I dag skall vi återuppleva gamla minnen från 80-talet på musikalen Leva Livet på China teatern i Stockholm!

Jag har utlovat bilder på scraprummet, och när jag fotade så här kom faktiskt liiitet av rummet med pysselsakerna med ;) Om det är bra ljus i morgon skall jag ordna bättre bilder, lovar!