Makalöst vackert från Plain Vanilla…

Så snyggt… Plain Vanillas kläder brukar inte passa mig så bra, eftersom det ofta är mycket tyg i dem som jag försvinner i… Men titta vilka fina kläder som kommer nu i höst… De kommer att finna hos Diva i Norrtälje.

Förutom den otroliga koftan kommer även den här västen i samma stil.

Tyvärr har jag nog inte möjlighet att äga något av plaggen, möjligen den här fina lösa kragen. Jag har satsat på mitt välmående på ett litet annat sätt i höst och vinter, nämligen dressyr- och hopplektioner två gånger i veckan :D

 

Tillbaka i sadeln :)

Jag har haft ett stående erbjudande väldigt länge, att få rida Camillas arabhästar. Premiärturen är nu avklarad, och så här barnsligt glad var jag..!

För första gången red jag bettlöst, och det gick ju bra det också..! På bilden gör vi en sidvärtesrörelse nästan enbart med vikthjälperna. Duktiga Noohr El Jamaal – utan bett, och dessutom är han bara fyra år!

 

 

 

Noohr el Jamaal

Den ena pusselbiten efter den andra faller på plats… I går besökte vi Camilla och hennes arabhästar…

 

… älskar araber… Det är dem som jag står vänd mot på fotot. Hästen i förgrunden är en Lipizzaner.

Och här är araben jag önskar vore min… Noohr el Jamaal…