… som heter Noohr el Jamaal…
Det här har varit en riktigt bra dag! Jag har kunnat stryka en sak från min Att-Göra-Lista som har stått på den listan väldigt länge.
I dag har vi nämligen hjälpts åt att montera ned 1,5 hektar hästhage… Det var riktigt roligt när man gjorde det tillsammans, och skönt att vara ute i solen och faktiskt få en del träning på köpet :D
Vi har skruvat ur skruvar, lindat upp eltråd, burit tunga brädor och trästolpar och kört iväg till min svägerska. Hon kommer nu att få jättefina hästhagar hos sig!