Upp som en sol och ned som en pannkaka… Typiskt mig…
När jag fick PT Olga Rönnbergs träningsprogram tyckte jag att det var litet för mesigt… jaja, jag vet bättre nu…
Två dagar innan julafton blev jag skickad till akuten. Men då hade den förmodade blodproppen i vaden på mitt demolerade ben antingen löst upp sig, flyttat på sig eller inte alls funnits.
Eventuellt tog jag i litet för mycket med benpressen på gymmet… Man skall ju klara sin egen vikt, men jag tyckte det kändes för enkelt, så jag körde på med tjugo kilo extra… Väldigt intelligent.
Har man lymfödem, som jag har i mitt ben efter krosskadan, skall man inte överbelasta benet. Det där har jag struntat i, tills nu.
Men nu blir det träning à la PT Olga Rönnberg! :D



