Det är vad jag skall sträva efter att vara det här året, och kanske längre än så.
Nu är det slut med olika dieter och massiv styrketräning. Det blir promenader. Som kanske skulle kunna kallas powerwalks, men där syftet framförallt är att ta mig ut, och vara utomhus mer än nu. Litet styrketräning, särskilt för överkroppen eftersom jag annars lätt blir sned. Och så planerar jag att ta tillbaka en otroligt viktig del i mitt liv, både för kropp och själ. Och som också är den bästa träningsformen som finns, för mig. Ridning.
Jag som är van att gå in för något till max, och helst litet till, som många av er vet…, kommer att få kämpa för att hålla mig själv tillbaka. Det här kommer att kräva mycket mer av mig än vilket Olga Rönnberg-program som helst..!



