
Jag tittar in litet snabbt för att säga hej. I morgon skall jag visa fler bilder från veckan som gick.
Livet pågår och det händer bra saker och det händer väldigt tråkiga saker just nu. Kommer ni ihåg att jag berättade att jag tänkte skicka böcker till en person som var en del av mitt liv för många år sedan, och som plötsligt blivit väldigt sjuk? Det har bara gått tre veckor sedan dess, och nu finns hon inte mer… Jag tror inte att hon orkade läsa böckerna jag skickade, men hon visste i alla fall att jag tänkte på henne och brydde mig om.
Ta hand om er och lev som om varje dag är den sista. Skjut inte upp någonting betydelsefullt.
♥



