Tidigare i kväll ropade Isabella att himlen var fantastisk, och sprang ut för att fota. Jag hade sett att himlen börjat färgas röd och att det duggregnade, det brukar vara goda förutsättningar för fina fotomotiv. Isabella i pyjamas med mobiltelefonen framför solnedgången, för mig blir det här fotot ett av mina favoriter.
Fler helgbilder finns här.
Den här veckan lottas en vinnare fram som får ett helt paket med roliga tillbehör för smartphone från MobileFun. Bland annat en selfiepinne, en trådlös högtalare (som jag skulle behöva, eftersom min mobiltelefon saknat ljud de senaste tre åren och jag inte hör när någon ringer…) och ett linskit.
♥







